Açıklanan diş eti kanaması için ne yapmalı Hakkında 5 Kolay Gerçekler

Kompetan hekim Dişle ait iltihaplar ayn, kibir ve argıt çevresi kabilinden dişe andıran bölgeleri etkileyebilir. Doktorunuza danışmadan herhangi bir ilaç kullanmayın. En endamsız sürede bir diş hekimine sağlık muayenesi olmanızı ve mukteza tedavileri yaptırmanızı referans ederim.

Bilirkişi hekim Probleminin dişetinden mi yoksa diş kökünden mi kaynaklandığına röntgen çekerek andırmak gerekir.

Kompetan hekim Eşme hnım diş bakımınıza çok özen göstermelisiniz. Hatta diş hekimi kontrollerinizi de savsama etmemelisiniz.

Spesiyalist doktor Dişiniz midein behemehâl bir diş hekimine gitmelisiniz. İltihaplanma bitişik dişinize geçmiş ve bu dişinizi de kaybedebilirsiniz. İhmal etmeyiniz.

Yaklasik 3 gündür agiz ici iltihaplari ile bas etmekteyim. Dis etimin en eğin kisminda sagli-sollu olarak cikan parafin iltihap noktalari dis etlerime yayildi.

Bilirkişi doktor Antiboyotik tedavisini doktorunuzun dediği zamana kadar kullanın.. Doktorunuzun önerileri dışına çıkmayın..

şengül hocam. bu dişi eti apsesi midein yapılan terapi diş çürüklerinde yapılan hat tedavisiyle aynı şekilde mi oluyor. dişi delerek mi yapıyor. bugün diş hekimime ön üst dü dişimin antipatik şeyler yerken sızladığını söyledim o da apse bulunduğunu hat tedavisi mimarilması gerektiğini söyledi de beş on korktum açıkcası.

Mütehassıs doktor Diş röntgen filminize bakarak daha kemiksiz bir şey söyleyebilirim.. Fakat apseli diş çekilecekse beklenilmesi gerekiyor. Eğer bölgede kemik strüktürsı yeterli ise kesinlikle implant öneririm..

Bilirkişi doktor Bunu tedavinizi gerçekleştiren diş hekiminize bırakmalısınız. prev Doktorunuza behemehâl güveniniz.

sundus Dotorum 2ay once disime doghu yapilmisti ve 15 gun sonra disim agrimayya baslasi.doktora gittim antibiyotik verdi kullandim agrisi elimi degince agriyo doktora dedim disini cekicem dedi amma ben cektirmek istemedim kokleri saglam .kanal tedavisi yürütmek zorundami okanal tedavisi olmazsa ne olur

Mazhar Merhaba hocam kırılmış olan dişim apse yaptı doktora gittim antibiyotik tedavisi goruyorum ne devran gidip dişimi cekebiliim

Bilirkişi hekim iltihaplı diş sell ortadan kaldırıldıktan sonrasında savunu sistemi enfeksiyonu ortadan kaldırır

Kompetan doktor Yanlızca antibiyotik kullanmanız dişinizin iyileşmesini sağlamaz kanal tedavisi uygulanması gerekir. Tekrar antibiyotik tedavinize çıbanlamanız ve hat tedavinizi olmanız gerekir. Sigara kullanımı iltihaplara ve oluşan iltihaplanmaların iyileşmemesine ne olur.

Kompetan hekim Bir kaç çağ read what he said sabredin eğer ağrılarınız devam ederse doktorunuza tekrar başvurmalkaloriız.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *